Како се рекламирати (скоро) бесплатно

Сваки почетак је тежак, а када започињете властити посао, најтеже је осигурати основну групу муштерија. Они ће вам касније бити ослонац и даља реклама како бисте ширили посао, али најпре морате почети од њих. За то вам треба реклама, али оне су скупе па је свака уштеда више него добродошла. За ове методе вам не треба пуно, у основи вам је довољан добар компјутер и штампач, као и позитиван став.

Али, ако вам је потребан кредит pikavippi онда погледајте pikavippi ilman luottotietoja!

За почетак, дељење летака је више него добра идеја. Ако вам стајање на јавним местима и експонирање у јавности представља проблем, а не троше вам се средства на људе који би то радили уместо вас, најбоље је да их убацујете у поштанске сандучиће у области у којој намеравате да послујете. Летак треба да садржи основне информације о роби и услугама које нудите, као и контакт информацијама. Ако мислите озбиљно да радите, нека промоција није на одмет, на пример попуст или купон.

Прављење и постављање плаката на местима која су за то предвиђена, и која нису законом кажњива, је такође добар почетак за сваку фирму. Наравно, успех није сто одсто загарантован, али ако плакат привуче довољно пажње, и на правом је месту, јавиће вам се довољно људи да отпочнете са радом. Број телефона, интернет адреса и други подаци могу да буду на једном од листића које људи могу да одвоје и понесу са собом, а ако их одштампате у различитим бојама или некако обележите, можда можете да откријете локације које вам привлаче највише муштерија и да се на њих фокусирате. Или да једноставно обилазите плакате и мењате их с времена на време.

Немогуће је пренагласити колико је важно да се муштерије осећају као да су склопили добар посао с вама. Да бисте то постигли, можда је добра идеја да понудите неку повољност попут попуста за редовне муштерије или продужену гаранцију. Не значи да треба да обећавате куле и градове, али ако се муштерија двоуми између ваше и неке друге фирме, свака ситница помаже да одлука превагне на вашу страну. Какав год вид оглашавања да одаберете, ове погодности обавезно треба да нагласите, наравно уколико их нудите.

Склапање незваничних партнерстава са осталим фирмама може да буде јако корисна ствар. Координација између две или више сличних радњи уме да генерише доста посла, а све што треба је да у другој радњи кажу „не продајемо ту робу /не пружамо ту врсту услуге, али тај и тај пружа, и налази се ту и ту“. Наравно, од вас се очекује да узвратите истом мером. Ово нарочито важи за повезане професије, типа адвокат који шаље клијенте код одређеног рачуновође или доктор који шаље пацијенте одређеном колеги. Чак и када сте у истој бранши, не треба да се стидите да проследите муштерију којој не можете помоћи некоме ко може, макар био и конкурент, добро се добрим враћа.