Квалитетан интернет маркетинг

Већ је било неколико чланака на тему различитих интернет маркетинг стратегија, али још увек нисмо причали о томе како и шта је квалитетан интернет маркетинг. Јер, није само битно поставити свој оглас негде на интернету, потребно је такође имати јасну стратегију и начин на који потрошити што мање новца а прићи и заинтересовати што већи број људи. Овај чланак ће покушати да да одговор на питање како је ово могуће.

Прво и основно, већина људи има неке унапред спремљене материјале и стратегије које примењује приликом рекламирања на свим друштвеним мрежама. Ово је веома погрешан приступ јер прва ствар коју свако ко се бави интернет маркетингом преко друштвених мрежа морао да зна јесте да добро познаје начин функционисања одређене платформе, тј. друштвене мреже где се оглашава. Овп не значи да само треба да знате правила рекламирања на одређеној платформи. Морате да знате и које друштвене слојеве одређена платформа привлачи, и да на основу тога адаптирате своју кампању. Никако и никада не треба да користите исти материјал на свим друштвеним мрежама. На пример, маркетинг материјал на Фесјбуку и Фриленсеру мора бити другачији и прилагођен сајту на коме се налази. Такође, неке циљне групе се не налазе на друштвеним мрежама већ само читају новине и вести на интернету. Уколико су они ваша циљна група, ту треба ваш оглас да се нађе.

Још једна ствар је воде битан фактор. Није потребно неки производ рекламирати свуда и на свим друштвеним мрежама. Потрудите се да свој производ рекламирате у скалду са потражњом. Ово практично значи да треба да изаберете оне друштвене мреже које поседују кориснике којима ваш производ може бити занимљив, којима он може бити од користи, и који на крају могу и купити. Такође, морате и знати када треба ваше оглашивање да се појави на одређеној друштвеној мрежи. Морате погодити време када има највише саобраћаја на мрежи, или када се ваша циљна група налази на мрежи.
Приликом планирања и спровођења маркетинг кампање и глашавања битна ствар је и новац. Многи користе интернет кампање и оглашавања а да пре тога не разраде финансијску стратегију, тј. план како и где потрошити новац. Није потребно трошити новац и бацати га унаоколо када можете пажљиво испланирати капмању, изабрати где су вам циљне групе и закупити простор ту за оглашавање. На овај начин ћете урадити две битне ствари: таргетираћете и обратићете се својој циљној групи којој ће затребати ваш производ или услуга, а притом нећете потрошити више од онога што би требало. Ово вам доноси не само будућу профит већ и финансијску уштеду.

Овде је битна ставка да материјал за оглашавање буде прилагођен у смислу да буде природан и нормалан кориснику. Никако немојте дозволити да маркетинг материјал изгелда као да је рађен реда ради.

Дакле, погрешна је претпоставка да је довољно само поставити свој оглас на интернету и да ће онда он наћи свој пут до потенцијалног купца. Не, морате пажљиво и добро промислити о интернет кампањи коју желите да спроведете, а затим и одлучити како формулисати своје оглашавање и на коју друштвену мрежу или платформу одабрати.