Маркетинг е-поштом

Већ је било речи о овоме, али из једног другог угла. У овом чланку ћемо се фокусирати само и искључиво на то како треба да се ради рекламирање, тј. маркетинг, путем електронске поште. Као прво, треба поново и опет да се нагласи да је у свету компјутера и виртуелне комуникације, комуницирање путем друштвених мрежа и путем електронске поште свакодневница. Познато је већ да је рекламирање е-поштом поузданији и пословнији начин рекламирања производа, а у овоме чланку ћемо покушати и да прикажемо како најбоље и радити маркетинг електронском поштом.

Пре овога, треба такође још једном напоменути предности рекламирања е-поштом. Као прво, овакво рекламирање доноси мале трошкове. Да будемо прецизнији, готово да и нема трошкова приликом овога. Једини трошак је дизајн самог мејла где се нуди неки производ. Иначе, слање таквог мејла, па и хиљадама корисника, је потпуно бесплатно. Такође, мејлови стижу брзо након њиховог слања, тако да ваш оглас може врло брзо видети велики број људи. Такође, ово је директнији начин сарадње и са постојећим и са будућим клијентима јер у том случају ви њих обавештавате о производима, док они не морају вас да контактирају

Постоје неки параметри који морају бити испуњени како би садржај е-поште донео резултате, тј. довео до куповине неких производа од стране оних којима је послат. Као прво, веома је битно да садржај и производ који нудите буду у законским границама оних који треба тај производ да погледају а потом и купе. Друга ствар која је битна јесте простор који нуди е-пошта. Иако можете све и свашта написати и ставити, врло је битно да текст не буде преопширан. Покушајте да искориститие само најбитније и кључне речи које описују ваш производ а које ће такође бити веома релевантне и које ће привући пажњу купца. Такође, текст који унесете мора тачно и презизно, а надасве истинито, описивати производ који желите да пробате.

Још једна битна ствар је такозвани позив на акцију. Ви овде буквално своје клијенте позовате на акцију куповине вашег производа као јединствене прилике да купе одличан производ по одличној цени, а да је то могуће само у одређеном року. Друга ствар о којој морате водити рачуна јесте да порука има и лични тон. Како? Морате понудити потенцијалном клијенту могућност да се саживи са производом на начин да ће мислити како ће му, или јој, живот бити бољи са тим производом.

Битно је истаћи, приликом пуштања огласа у промет, да се ради о рекламном материјалу који служи да се понуди неки производ или услуга. Иако се чини можда помало небитним, и графички приказ, тј. дизајн, поруке је веома битан. Порука мора бити обликована и уређена на тај начин да ће привући пажњу потенцијалног купца али и да ће код свих оставити утисак „лепог“.

Ово су само неки од начина уређења рекламирања путем е-поште. Наравно, о овој теми се доста писало и има ту још доста техника пошто је ово све популарнија метода рекламирања. Разлог овоме је и чињеница да све озбииљне и велике компаније користе овај вид рекламирања како би рекламирали и на крају и продали своје производе.